Muzyka

środa, 25 marca 2015

Czy się opłaca kupować Zniszcz Ten Dziennik?

Opłaca się? To zależy od Was i od Waszych przypodobań.

Zniszcz Ten Dziennik to książka. Na każdej stronie są zadanie, które się wypełnia. Są one dość nietypowe, takie jak:




itp.




Na początku strony znajduje się ostrzeżenie:



Dlatego mówię: trzeba się najpierw zastanowić czy dla Was ta cała "Kreatywna destrukcja" ma sens. Zadania takiego typu nie zawsze przypadają do gustu. Ze mną było tak, że najpierw myślałam sobie "Co to za głupia książka niemająca żadnego sensu", ale potem coraz bardziej zaczęła mi się podobać. Oglądałam na YouTube filmiki ludzi, którzy pokazywali tę całą "destrukcję" no i w końcu dostałam upragniony dziennik. Nawet bym wcześniej nie śmiała pomyśleć, że go będę nawet CHCIEĆ. Z Wami może być to samo! Czasem człowiek potrzebuje czasu, żeby się dobrze zastanowić.

Niektórzy wypełniają go kreatywnie. Spójrzcie na te strony:

Bardzo mi się podoba - super pomysł i bardzo kreatywnie!


A teraz porównajcie...




 Co jest bardziej kreatywne, a co bardziej destrukcyjne? Chyba nie macie wątpliwości.
*UWAGA! Obrazy wzięłam z netu. Nikogo nie zamierzałam tutaj obrażać lub krytykować!!!!*



 Po tym wszystkim jednak polecam Zniszcz Ten Dziennik.

Mam nadzieję, że podobał się Wam ten post (dziennik tanio można kupić w Biedronce)

~Julia :>

Ps. prawdopodobnie dodam w najbliższym czasie kilka stron z mojego dziennika ;p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz